donderdag 27 maart 2008

wat eet je zoal op 1 dag in Thailand? mijn menu van gisteren

ochtend: warm eten natuurlijk, boterhammen zijn saai en ze hebben da ier enkel in de Carefour

middag: warm eten natuurlijk, we gingen allemaal etzelfde eten, maar Sirin en familie waren
gechoqueerd over hoe hot en spicy et was, dus vroegen ze een minder hotte portie,
die bleek nog altijd veel te hot en spicy te zijn, dan maar zonder hot en spicy voor mij

avond: warm natuurlijk, Thaise spaghettie, nu heeft familie Kiatkraipob bewondering voor mij
omdat ik de hot en spicy saus binnenkreeg
ik citeer: " normaal kunnen buitenlanders dat niet eten omdat het te spicy is"

foto's komen nog, het internet wil weer eventjes nie mee

6 opmerkingen:

Maanboom zei

heey! zo te zien jeundje joe! Kben blij! Warm eten is natuurlijk lekker, af en toe... :p Mocht je de boterhammen missen, kzal er enkele opsturen in een postpakket. :-) Kheb wel slecht nieuws: stokbaltournooi is afgelast, wegens het niet te bespelen veld, jammer. Veel groetjes, van de gebeur,Esther. Viel Spaβ in Thailand!

Trui zei

dag sprotje,
uw keelke is gelukkig niet zoals uw papies keelugat. Hij is wel heel trots dat je de familie-eer hoog houdt, je bent straffer dan alle andere pruts/fluts-toeristen.
vandaag zagen we eindelijk de zon in spanje, heerlijk. de sierra is overwonnen¡ wij eten hier stokbrood en stokbrood en stokbrood en deze avond spaghetti a la padre. de aardbijen zijn zoet de kindjes ook. we hebben het beste fronton uit heel de streek.

Trui zei

janaatje, we verlangen er naar om je gastgezin eens te zien . zo`n statig familieportret. en sirin wil ik ook wel eens zien, doe ze veel groeten . Je ziet er al minder moe uit ! Tips voor in de warmte : hou het hoofd koel;
drink een fris zakske;verfris uw voeten;denk aan de noordpool;waai een waaierke;smout een zalfke; hang de boerka aan de haak;be cool!
veel knuffels en zoentjes vanwegens je oudjes
deda

Trui zei

niene

hey dag jana
ge ziet er een klein beetje verbrand uit kweet dat het lang duurt voor ik een bericht stuur
doe veel groetjes aan de familie
ge zijt ni normaal gij zo pikant eten vandaag hebben wij chinees gegeten en ik vond de soep pikant want ik at niet met een lepel
kwist nie da et pikant was een mond vol in ene keer mijm keel stond in brand slu
olifant olifant olifant heb je een gezien of zo iets
sluuuuuuuuuu tata dada nog veel zon en zokskes water luister naar de tips van mama het zal u deugden
nogmaals sluuuuuuuuuuuuuuu

Trui zei

niene

hey dag jana
ge ziet er een klein beetje verbrand uit kweet dat het lang duurt voor ik een bericht stuur
doe veel groetjes aan de familie
ge zijt ni normaal gij zo pikant eten vandaag hebben wij chinees gegeten en ik vond de soep pikant want ik at niet met een lepel
kwist nie da et pikant was een mond vol in ene keer mijm keel stond in brand slu
olifant olifant olifant heb je een gezien of zo iets
sluuuuuuuuuu tata dada nog veel zon en zokskes water luister naar de tips van mama het zal u deugden
nogmaals sluuuuuuuuuuuuuuu

Trui zei

sry kheb het twee keer verstuurd