vrijdag 28 maart 2008

mama, u vraagt, wij doen: Mijn gastfamilie

broertje Mek (denk aan een geit als je de e uitspreekt)
Me en Pa (= mama en papa, ik weet hun namen niet) bij Me: denk weer aan de geit, bij Pa: de a klinkt als iets tussen o en a
ze staan in hun papierfabriek

Sirin
foto's van oma en opa en de nonkels heb ik nog niet

in dit huis wonen 6 mensen: mama, papa, 2 kindjes, oma en opa
de nonkels, die in de papierfabriek van papa werken (beetje verder in de straat) vallen veel binnen en eten hier


kheb nog geen statisch familieportret, maar dat komt nog, beloofd

1 opmerking:

Trui zei

dank u wel janaatje lief,
leuke gastjes,die familie
gaat jungle speed in the jungle,speed ? Lisa is er ook een cracq in (ge weet wel, ons gastzusje)
Sirin ziet er nog altijd Sirin uit,
niet zoveel veranderd.