maandag 24 maart 2008

dinsdag


vandaag nog niks gedaan, behalve thais leren (en et is moeilijk!)
de dagen beginnen ier heel vroeg, rond 6.30 of 7 was iedereen ier al op (behalve ik natuurlijk, jaja, tzal een aanpassing worden)
tis wel zo da et tegen 19 u al goed donker is en ze kruipen ier nog vroeg in bed

toen ik wakker werd hoorde ik een monnik bidden, de monniken lopen ier langs straat met een potje in hun handen om eten te bedelen, als je eten geeft, dan bidden ze voor je
en de monniken mogen enkel gekregen voedsel eten
als ze niks krijgen hebben ze pech gehad

vandaag ga ik et koninklijk paleis bezoeken, er is ook een belangrijke tempel bij
voor de tempel moet ik een lange broek aanhebben, da wordt smelten

kga nu es mijn omgeving fotograferen om te tonen hoe alles er hier uitziet

gegroet
uit thailand

2 opmerkingen:

Evy zei

Demonstreer ons maar wat thais als je thuis bent.

En vraag Annelien om wat Iers, (Ier ontmoet in Venetiƫ, middel-lang verhaal, klinkt wel leuk)

gr Evy

Annelien zei

Sawati
Jaja, echt de moeite da Iers!! :p
Amaaaai zo vroeg da gij moet opstaan jong!!